Հաճախորդի իրավունքներ

Հարգելի հաճախորդներ,

Դուք կարող եք Ձեր բողոք-պահանջները ներկայացնել և դրանց վերաբերյալ տեղեկություններ ստանալ կամ ծանոթանալ բողոք-պահանջների ներքին կանոններին, զանգահարելով (374 12) 500 500 հեռախոսահամարին կամ գրելով info@mikrokapital.am էլեկտրոնային հասցեին, ինչպես նաև փոստով, հետևյալ հասցեներով`

«Միկրո Կապիտալ Հայաստան» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ի գլխամասային գրասենյակ` ք. Երևան 0015, Պարոնյան 8, 1 տարածք:
Ընկերության աշխատանքային օրերն են` Երկուշաբթի-Ուրբաթ, ժամը` 9:00-18:00, հանգստյան օրեր` շաբաթ, կիրակի:
«Միկրո Կապիտալ Հայաստան» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ի, Հաճախորդների բողոք-պահանջների քննության ընթացակարգը ներկայացված է կից փաստաթղթերում:

Ձեր պահանջով ընկերությունը Ձեզ կտրամադրի բողոք-պահանջի ընդունման և քննության ներքին կանոնները: Նաև տեղեկացնում ենք, որ Ձեր իրավունքները կարող են պաշտպանվել ինչպես դատական կարգով, այնպես էլ ֆինանսական համակարգի հաշտարարի միջոցով (բողոք-պահանջը ներկայացնելուց հետո):

Ֆինանսական Համակարգի Հաշտարարի գրասենյակ
Հաշտարար` Փիրուզ Սարգսյան
Հասցե`ՀՀ, 0010, ք. Երեւան, Մ. Խորենացու փող., 15
«Էլիտ Պլազա» բիզնես կենտրոն 7-րդ հարկ
հեռ.` (+374 60) 701 111
ֆաքս` (+374 10) 582 421
էլ. հասցե` info@fsm.am; www.fsm.am
Ինչ անել, եթե բողոք ունեք PDF